további
Notice: Undefined variable: parentName in /web/goldcomm/goldcomm.hu/templates/blog.php on line 188
Az év eleje mindig jó apropót biztosít arra, hogy kitűzzük vállalkozásunk új céljait, és megtervezzük az azokhoz vezető legjobb utakat. Éppen ezért ez az időszak kiváló a jövőbeli marketingtevékenységgel kapcsolatos dokumentumok elkészítésére is. Hogy mindez miért alapvető a cégeknek, illetve milyen lépései vannak, arról a Gold Communications PR-tanácsadóját, Farczádi Balázst kérdeztük.
Különös, nem is egészen új tevékenység formálódik körülöttünk; egyre több vállalkozás keres meg minket azzal, hogy készítsünk számukra marketingtervet, végezzünk náluk marketingtanácsadást, illetve támogassuk piackutatással a külpiaci tevékenységüket, mert az aktuális GINOP, IFKA vagy más pályázaton indulnak, és ott pluszpontot jelent, ha ilyen szolgáltatásokat is igénybe vesznek. Majd megkérdezik, hogy mennyi a minimum, amiből ezt a kérdést „le lehet tudni”. A megközelítés nem túl hízelgő a szakmánkra nézve, és úgy gondoljuk, hogy azokra a cégekre, cégvezetőkre is káros, akik így állnak az ügyhöz.