további
Notice: Undefined variable: parentName in /web/goldcomm/goldcomm.hu/templates/blog.php on line 188

PR - BlogPR - Blog
  • Karácsonyi ünnepség egy PR-ügynökség szemével, avagy amikor több rendezvényünk van ugyanazon a napon
    2024. január 17
    99

    Januárban blogcikket írni a következő karácsonyi, évzáró partikról első ránézésre túl korainak tűnhet, de aztán amikor a rendezvényszervező január 4-én felhívja az ügyfél által kiválasztott rendezvényhelyszínt – amiről már a tavalyi évben is lecsúszott –, és szeretné december 13-ra lefoglalni azt, nagyon meglepődik, amikor a vonal túlsó végén közlik vele, hogy az a dátum már rég (!) foglalt…

  • Chat GPT és társai – atomcsapás a marketingszakmára?
    2023. április 17
    176

    Kevés olyan felforgató technológia érinti annyira közvetlenül a tartalomgyártói, PR-tanácsadói és általában a kreatív szakmát, mint a mesterséges intelligencia-szoftverek megjelenése – és most már dömpingje. Ezek az eszköztárak ugyanis nemcsak a pr- és marketingügynökségeket szorítják kényszerhelyzetbe, hanem a modern társadalmak egészét. Vitaindító gondolatkísérlettel reagálunk napjaink elsöprő technoforradalmára.

  • TikTok-marketing vállalkozásoknak a PR-ügynökség szemével: mindenkit vár az aranybánya?
    2023. április 14
    136

    Mielőtt a Chat GPT leuralta volna a nyilvánosságot, a TikTok miatt lelkesedett a világ, ami nem csoda, hiszen Kína nagy találmánya szinte fillérekért kínál tömegelérést a felhasználóknak. Az egyéni vállalkozóktól kezdve a KKV-kon át a legnagyobb multikig szinte az egész gazdaság fellelkesült a felületben rejlő lehetőségek láttán, hiszen minden szereplő olcsón és lehetőleg szinte azonnal szeretne nagy elérésre és sok-sok lájkra, mély elköteleződésre szert tenni. Nem kérdés tehát, hogy miért lett a TikTok a 21. század jelenének aranybányája. Mivel PR-ügynökségként minden nap ezen a terepen mozgunk, folyamatosan látjuk nemcsak a sikereket, de a kudarcokat is: a TikTok nem egyformán „ketyeg” az egyes piaci szereplőknek. De vajon mit akar a cégektől a TikTok, és ami ennél is fontosabb, mit kívánnak látni a TikTok-felhasználók korunk csodafelületén a cégektől, ha egyáltalán akarnak bármit is?

  • Kiállításszervezés és marketing ‒ expó és szakmai nap helye a cégek életében a PR-ügynökség szemével
    2023. április 04
    141

     

    Bár marketing- és PR ügynökségként nem elsődleges tevékenységünk, rendszeresen szervezünk ügyfeleinknek különböző rendezvényeket, illetve megszervezzük, hogy részt vegyenek mások eseményein. Jellegzetesen ilyenek például a kiállítások és konferenciák, melyeken gyakran biztosítjuk ügyfeleink részvételét.

     

  • PR, marketing, MMA
    2023. február 24
    157

    Amikor valaki az iskolában tanulja a PR-t és/vagy a marketinget, az előadások fele alapfogalmakról, definíciókról szól, valamint izzadtságszagú modellekről (elméleti modellek, nem túlhevült emberek a kifutóról), amelyek úgy akarnak minden létező jelenséget és hatást lefedni, hogy azok neve csak egyforma betűkkel kezdődhet. Hallunk továbbá elméleti szerzőkről és arról, hogy közülük ki és milyen logika mentén húzta meg a PR- és a marketing, vagy épp a reklám és a tartalomgyártás nem is olyan evidens határait, hogy melyik melyiknek része és hasonlók.

  • „Kéne már egy céges videó, hogy kezdjek neki?”
    2022. március 25
    166

    Nyílt marketingtitok, hogy ma a videó számít a legnépszerűbb tartalomtípusnak. Ma már szinte alap dolognak számít, hogy egy cég rendelkezik céges bemutató, vagy termékbemutató videóval vagy videókkal. PR-ügynökségként gyakran kérnek fel minket is ügyfeleink egy-egy marketingcélú kisfilm elkészítésére, s ilyenkor gyakran az olcsóbb, egyszerű megoldások bizonyulnak nagyszerűnek.

     

  • A PR szakma szépségei és kihívásai
    2021. január 29
    504

     

    Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy világjárvány idején is számos megbízást kapunk meglévő, illetve új ügyfelektől. Minden feladatot a lehető legnagyobb komolysággal és körültekintéssel végzünk, függetlenül az adott termék/szolgáltatás megítélésétől, hiszen a PR egyik fő feladata az, hogy egy adott márkával, szervezettel, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos asszociációkat a kívánt irányba mozdítsa. A munkánk részeként ugyanakkor néha nemcsak a fogyasztókat, hanem a saját ügyfeleinket is meg kellett győzni.

     

  • Nem érthet mindenki mindenhez, avagy ezért válassz PR-ügynökséget
    2020. április 22
    432

     

    Kijelenthetjük, hogy a vállalatok túlnyomó többsége – egészen a legkisebbektől – végez valamilyen marketing-, vagy PR-munkát. Ha nem is szervezett és átgondolt formában, de legalább intuitív módon, hiszen felismerik, hogy bizonyos PR- és marketingaktivitásokra szükség van ahhoz, hogy az üzeneteiket eljuttassák a potenciális ügyfelekhez, bővítsék a vásárlói kört, vagy éppen megtartsák a jelenlegi vevőiket.

    A nem megfelelő kommunikáció vagy a rosszul szervezett marketing azonban több kárt okoz, mint hasznot! És itt jön a képbe a PR-ügynökség.

     

  • PR a 21. században
    2019. december 12
    441

     

    Cégként, vállalkozóként üzenetet szeretnénk célba juttatni magunkról, a brandünkről, a tevékenységünkről, és nem szeretnénk, ha ez az üzenet torzulna. Jó esetben egy mondatban megfogalmazható, tömör és egyértelmű mondanivalónk van, amihez igazodunk, bármilyen döntést is kell meghoznunk. Milyen eszközökkel érhetjük el, hogy az üzenetünk hibátlanul kerüljön át a fejekbe?

     

  • Mondd, te kit választanál?
    2018. július 05
    743

    A személyes PR különös fogalom, és sok minden idetartozik. Sokan keverik a „személyes brand” fogalmával, pedig az előbbi inkább módszertan, kommunikációs eszközök alkalmazásának sorozata, utóbbi inkább az a tulajdonságcsomag és attitűd, amit az emberek az adott személynek tulajdonítanak.