további uniós pályázatok

Marketingterv készítéseMarketingterv készítése

Számos uniós pályázat sikerének feltétele, hogy a tervezett lépések megfelelően illeszkedjenek a cég meglévő marketingtervébe, illetve – nagyobb volumenű projektek esetében – önálló marketingterv készüljön a megvalósításhoz. Van, ahol ez már a pályázat beadásánál plusz pontot jelent, máshol a megvalósítás során teszik követelménnyé.

Marketingterv készítése

Bárhogy is, egy ilyen terv elkészítése, megírása sok munkával jár, ami ritkán fér bele az amúgy is elfoglalt vállalati marketingesek életébe – már amelyik cégnél van ilyen főállású funkció. Mi a Gold Communications Kft.-nél örömmel elkészítjük ezeket a szükséges dokumentumokat, amelyek korántsem öncélúak, illetve nem kizárólag a pályázat sikerét szolgálják.

Az anyag összeállításának folyamata ugyanis arra készteti a cég vezetőit – ha korábban eddig nem volt írott marketingtervük – hogy áttekintsék az értékesítés folyamatát. Végiggondolják akár teljes működésüket, célokat fogalmazzanak meg, és sorra vegyék az odáig vezető lépéseket. Egy ilyen tervnek tehát konkrét haszna van a vállalat működése szempontjából azon túl is, hogy hozzásegíti a céget a vágyott uniós forrásokhoz.

Természetesen az is előfordul, hogy a marketingterv gyakorlatilag a fióknak készül. Mi ebben az esetben is teljes értékű munkát adunk ki a kezünkből, amely bármilyen felülvizsgálatnál megállja a helyét.

Egy marketingterv persze sokkal több és fontosabb ennél, most kizárólag az uniós pályázatok aspektusából írtunk róla. További információk itt olvashatók róla.