Sajtótájékoztatók
TovábbPR-ügynökségként tudjuk, hogy a mérhető eredményekhez nem elég az átfogó, összefüggésekben gondolkodó szemlélet; az ötleteket meg is kell valósítani. Az elhatározás, tervezés, megvalósítás és utánkövetés ciklus minden állomására különös gondot fordítunk, hogy a közös munka eredményes és sikeres legyen. Készítsünk Facebook bejegyzést vagy többéves stratégiát, mindkettőben lelkiismeretesen segítjük ügyfeleinket. Mindenkit pont annyira, amennyire éppen szüksége van.
Marketingstratégia
Mindenki szeretne valamit értékesíteni. Ha ehhez vállalkozásba kezd, az bátorság. Ha tudjuk, hogy cégünk hol tart és hova szeretnénk vele eljutni, az már jövőkép. Ha azt is tudjuk, hogy milyen lépések vezetnek a célig, az pedig már stratégia. Az első lépést mindenki egyedül teszi meg, de minden másban PR-ügynökségünk tud segíteni.
Sajtótájékoztatók
TovábbGold Communications
a 360°-os ügynökség
1 Felmérés
2 Előkészítés
3 Megvalósítás
4 Utánkövetés
A hazai vállalkozások sok tekintetben hátrányban vannak a nemzetközi cégekkel szemben, de egyúttal vágynak is azok eredményeire és stabilitására. A versenytársaknak sok esetben több mint 100 évük volt rá, hogy megtanulják a piacok, azon belül is saját szegmensük működését. Ebből következik, hogy a marketing, PR területén használt technikákat és módszertanokat a lelkük mélyén gyakran azok a hazai vezetők is szemfényvesztésnek, egyfajta „nyugati luxusnak” tartják, akik egyébként pontosan tisztában vannak a jelentőségükkel. Hazai vállalkozóink jobban bíznak a saját „józan eszükben”, egészen addig, amíg nem találkoznak az első komolyabb értékesítési, növekedési problémákkal.
PR-ügynökségünk is hisz a józan észben, de ismerjük és tudatosan alkalmazzuk a marketing és PR eszköztárát, modelljeit, miközben nem felejtünk el magyarul, sem a szó nyelvhasználati, sem pedig gazdasági értelmében. Mindig megértjük, mit szeretne az ügyfél, és ők is mindig értenek bennünket. Büszkén valljuk, hogy munkánkkal elsősorban a hazai vállalkozásokat szolgáljuk, de örülünk, hogy az elmúlt 15 évben éppúgy, mint napjainkban, több nemzetközi vállalatnak is külső sajtó- és marketingosztálya lehettünk.
Értékesítés támogatása
Mindenki szeretne többet eladni, de nem mindig sikerül. Mi nemcsak feltárjuk ennek okait, de segítünk az értékesítésben is. Új piacokat kutatunk fel, új értékesítési csatornákat építünk ki, és gyakran saját szakembereinkkel egészítjük ki a vállalati sales csapat munkáját. Ez mindig hatékonyabb és olcsóbb, mint bővíteni a cég értékesítési osztályát.