IFKA Minősítések

Magyar Multi Programos pályázatokban is számíthat ránk!

A vali.hu az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által üzemeltetett, magyarországi vállalkozások számára igényelhető támogatásokról, képzésekről és szakértői szolgáltatásokról szóló portál. A Gold Communications az oldalon közzétett Marketing, márka- és arculatépítés fejlesztési csoport szakértői terület listáján előkelő helyen áll. PR-ügynökségünk IFKA szakértőként minősített beszállítója a Magyar Multi Programnak a felsorolt területeken. Jogosultak vagyunk a Magyar Multi Programhoz kapcsolódóan szakértői szolgáltatásokat nyújtani, illetve közreműködni ott, ahol IFKA-minősítésű tanácsadót követelnek meg.

A Gold Communications minősítő tanúsítványa a Marketing, márka- és arculatépítés fejlesztési csoportban az alábbi területekre terjed ki:

  1.  Marketingtanácsadás és márkaépítés fejlesztési kategória
  2.  Arculati és grafikai tervezés fejlesztési kategória
  3.  Kommunikációs terv elkészítése fejlesztési kategória
  4.  Vásárlásösztönzési eszközök meghatározása fejlesztési kategória

Most nézzük ezeket egy kicsit részletesebben!

  1.  A Marketingtanácsadás és márkaépítés fejlesztési kategória égisze alatt készítjük el a marketingkoncepciót, meghatározzuk a vállalat tevékenységéhez illeszkedő marketingeszközöket és értékesítési csatornákat, áttekintjük a márkaépítéshez szükséges legfontosabb lépéseket, piac- és versenytárselemzést végzünk, pozícionáljuk a terméket vagy szolgáltatást. A tanácsadás támpontot ad a termék vagy szolgáltatás optimalizálásához, és alapja a későbbi, konkrét marketinglépéseknek.
  2.  Az Arculati és grafikai tervezés fejlesztési kategóriában végzett szakértői munka során létrehozzuk vagy felfrissítjük a cég logóját és arculati elemeit, ehhez igazítva pedig elkészülhet az új vagy megújított honlap, illetve az új marketinganyagok, brosúrák. Az egységes megjelenés felfelé pozícionálja a vállalkozást, markánsabbá teszi piaci jelenlétét.
  3.  A Kommunikációs terv elkészítése fejlesztési kategória keretében külső és/vagy belső kommunikációs terv készül. A kommunikációs tervben meghatározzuk a célokat, kiválasztjuk a célcsoportokat, kijelöljük az üzeneteket, és hozzárendeljük a kommunikációs csatornákat. Időzítést, ütemtervet és költségvetést készítünk, új, innovatív kommunikációs eszközöket, stratégiákat vezetünk be, javaslunk a vállalat számára. A terv meghatározza a cég reklám, tartalommarketing és PR-tevékenységét, a közösségi média szerepét a működésben. A belső kommunikáció szabályozása, fejlesztése emeli a dolgozói elégedettséget és lojalitást, erősíti a csapatszellemet.
  4.  A Vásárlásösztönzési eszközök meghatározása fejlesztési kategóriába eső tanácsadás során konkrétan rámutatunk, milyen új vásárlásösztönzési eszközöket érdemes alkalmazni a munkában. Megkeressük, hogyan lehetne többet eladni, milyen promóciókra, akciókra, ajánlatokra, hűségprogramokra, kedvezményekre lenne szükség az eladások növeléséhez.

VFS_389d3032067b91bad3cb6159fb3f54d7

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása