további
Notice: Undefined variable: parentName in /web/goldcomm/goldcomm.hu/templates/blog.php on line 188

kommunikáció - Blogkommunikáció - Blog
  • Négy tipp, hogyan telefonálj eredményesen – a bejövő hívásokról
    2020. március 18
    524

     

    Az előző részben azt jártuk körbe, mennyire más eredményt hoz a tudatos telefonálás, ami akkor is része a vállalkozásod marketingkommunikációjának, ha nem a marketinges kollégád végzi. Múlt héten a hívásindításokat jártuk körbe, most pár mondatban arról lesz szó, mit tegyél, hogy a beérkező hívásokból is a legtöbbet hozd ki! Először is: mitől sikeres egy bejövő hívás?

     

  • Négy tipp, hogyan telefonálj eredményesen – a sikeres kimenő hívások titka
    2020. március 12
    775

     

    Tény, hogy a marketing – és úgy általában az élet és az emberi kapcsolatok – mind jelentősebb része online zajlik. Ennek ellenére van, ami egyelőre nem pótolható. Az emberi hang, az azonnali, emberi reakció, a párbeszéd lehetősége még mindig csak személyesen és telefonon áll rendelkezésre. Ráadásul látszólag ez a világ legegyszerűbb dolga: fogod a telefont, beütöd a számot, megvárod, míg a vonal végén bejelentkezik a hívott fél és elmondod a mondókádat. Ugye? Nem kell ezt túlragozni. Vagy mégis? Miért fontos mégis, hogy tudj jól telefonálni?

     

  • Belső kommunikáció: több mint információátadás
    2019. december 18
    1321

     

    Arról, mennyire fontos, hogy egy cég vagy szervezet hogyan kommunikál „kifelé”, azaz milyen képet közvetít magáról a „külvilágnak”, talán senkit sem kell hosszasan győzködni. A leendő és már meglévő vevők, partnerek bizalmának elnyerését és megtartását szolgáló lehetőségekről, illetve arról, mi mindenben tud segíteni ezzel kapcsolatban egy jó ügynökség, blogunkon is többször szót ejtettünk már. Ám, ahogy mondani szokták, „a külcsínnél sokkal lényegesebbek a belső értékek.” És bár egy párkereső ember szájából ez inkább hangzik közhelynek, a vállalati kommunikációt illetően nagyon is őszinte megállapítás. A hatékony belső kommunikáció sokkal többről szól, mint a vezetőség és a dolgozók közti információáramlás, és mára valóban a cégek sikereinek egyik legfőbb összetevőjévé vált.