Fizetett online cikkek, interjúk

Előfordul, hogy olyan üzenetünk van, amelynek önmagában nincs elegendő hírértéke ahhoz, hogy a sajtó leközölje. Ilyenkor a leghatékonyabb módja annak, hogy mondandónkat eljuttassuk a célközönséghez, ha vásárolt felületen, például egy PR-cikk formájában kommunikálunk. Marketingügynökségünk tapasztalata alapján ráadásul a fizetett felület mellett szól az is, hogy közlendőnk szóról szóra megjelenik, az általunk megadott információk és hangsúlyok nem változnak. Sajtóközlemény esetén ugyanis ez nem feltétlenül garantált, a médiumok a cím vagy a szövegkörnyezet megváltoztatásával torzíthatják üzenetünket. Gyakran előfordul az is, hogy az általunk közölt információkat nem önállóan jelentetik meg, hanem alapanyagként használják fel, kiegészítik, vagy több cég hasonló termékeit, szolgáltatásait és véleményeit hasonlítják össze. A Gold Communicationsnél éppen ezért mindig azt tanácsoljuk ügyfeleinknek, a fizetendő összeg ellenére se ódzkodjanak a PR-cikkektől, sajtóhirdetésektől.

Ennek legfőbb oka tehát, hogy a fizetett cikk, ami például lehet egy interjú is, garantáltan tartalmi változtatás nélkül jelenik meg a kívánt online portálokon, hiszen egy vállalat vagy szervezet megrendelésére készül. Ráadásul, mivel PR-ügynökségünk közreműködésével garantáltan megbízható, előre meghatározott felületet lehet vásárolni, ezért biztosak lehetünk abban is, hogy cikkünk nem kerül eldugott helyre, és nem egy kevésbé olvasott rovatban jelenik meg.

Miért lehet érdemes online felületet választani a fizetett cikkeknek?

Az internetes megjelenések előnye, különösen PR-cikkek esetén, hogy nincsenek terjedelmi korlátok, gyakorlatilag bármennyi karaktert elbír az oldal. Arra azonban ügyelni kell, hogy ne legyen feleslegesen terjengős a szöveg: az olvasási ideje mindössze néhány perc lehet, hiszen ha megunja az olvasó, elnavigál az oldalról, és üzenetünk nem ér célba. 

fizetett online hirdetések

A Gold Communications számára ma már alapvető, hogy egy jól megírt, fizetett cikk SEO optimalizált, vagyis tartalmazza a vállalkozás számára fontos kulcsszavakat, segítve ezzel, hogy a cikk könnyebben megtalálható legyen a Google keresőmotorok számára, így több olvasóhoz eljusson, növelve ezzel a fizetett cikkben szereplő üzenet elérését. 

A PR-cikkek írásánál marketingügynökségünk szakemberei arra törekszenek, hogy az elkészült anyagok összhangban legyenek a szerkesztőségi tartalmakkal, és ne legyen nyilvánvaló, hogy fizetett hirdetésről van szó. Ugyan a hazai szabályozás szerint kötelező megjelölni a fizetett cikket vagy fizetett interjút, de ez többnyire annyira nem feltűnő, hogy befolyásolja az olvasót. Fontos, hogy mindig olyan platformon publikáljuk a cikket, ahol a téma természetes módon illeszkedik az adott portálhoz, hiszen így az olvasók érdeklődésére is jó eséllyel számíthatunk. Növelhetjük a fizetett tartalmaink elérését, ha a közlendőnk külsőleg sem nagyon tér el a szerkesztőségi tartalomtól. Online médiumok esetében ez nem nehéz, mert jellemzően nem használnak külön dizájnt, formátumot a saját és a szponzorált cikkek megjelenítésekor.

PR-ügynökségünk alaposan ismeri a hazai média valamennyi szegmensét, így minden esetben megalapozott javaslatot tudunk tenni ügyfeleinknek azzal kapcsolatban, pontosan milyen sajtóorgánumokban lenne érdemes elhelyezni fizetett online cikkeket a legjobb ár-érték arány érdekében.

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása