A Gold Communications számára ma már alapvető, hogy egy jól megírt, fizetett cikk SEO optimalizált, vagyis tartalmazza a vállalkozás számára fontos kulcsszavakat, segítve ezzel, hogy a cikk könnyebben megtalálható legyen a Google keresőmotorok számára, így több olvasóhoz eljusson, növelve ezzel a fizetett cikkben szereplő üzenet elérését.
A PR-cikkek írásánál marketingügynökségünk szakemberei arra törekszenek, hogy az elkészült anyagok összhangban legyenek a szerkesztőségi tartalmakkal, és ne legyen nyilvánvaló, hogy fizetett hirdetésről van szó. Ugyan a hazai szabályozás szerint kötelező megjelölni a fizetett cikket vagy fizetett interjút, de ez többnyire annyira nem feltűnő, hogy befolyásolja az olvasót. Fontos, hogy mindig olyan platformon publikáljuk a cikket, ahol a téma természetes módon illeszkedik az adott portálhoz, hiszen így az olvasók érdeklődésére is jó eséllyel számíthatunk. Növelhetjük a fizetett tartalmaink elérését, ha a közlendőnk külsőleg sem nagyon tér el a szerkesztőségi tartalomtól. Online médiumok esetében ez nem nehéz, mert jellemzően nem használnak külön dizájnt, formátumot a saját és a szponzorált cikkek megjelenítésekor.
PR-ügynökségünk alaposan ismeri a hazai média valamennyi szegmensét, így minden esetben megalapozott javaslatot tudunk tenni ügyfeleinknek azzal kapcsolatban, pontosan milyen sajtóorgánumokban lenne érdemes elhelyezni fizetett online cikkeket a legjobb ár-érték arány érdekében.