Bármilyen kiállításról legyen szó, egy standról a Hannover Messe-n vagy akár egy kisebb hazai rendezvényen, a legfontosabb a reprezentáció, a szó eredeti értelmében. Tehát ne „rongyrázásra” gondoljunk, vagy felesleges kiadásokra, hanem arra, hogy a kialakult bemutatótér, kiállítóhely miliője méltó módon képviselje a kiállítót. Adja át azokat az értékeket, előnyöket, eredményeket, benyomásokat, akár hangulatokat, amelyek a kiállító céget jellemzik. Nagy nemzetközi, szakmai kiállításokon az is fontos, hogy az adott stand kitűnjön a tömegből, de megőrizze költséghatékonyságát, és a részvétel ne kerüljön többe, mint amennyit a bemutatkozás, az ismertség növelése hozhat.
Mindezek mellett persze gondos figyelmet kell fordítani az alapvető kérdésekre, mint a megnyitóünnepség megszervezése a meghívóktól a cateringen át a köszöntőbeszédig. Ugyanígy egy nemzetközi kiállításon nemcsak szépnek kell lennie a standnak, de jó, ha van rajta áram, világítás, internet, ha időnként felporszívózza valaki a ropi morzsáit, és ha a cég szerepel a kiállítási katalógusban. Ezek hatékony megszervezésében szintén számíthatnak megbízóink PR-ügynökségünkre.
Egy jó és hatásos kiállításnak, de akár egy kiállítási részvételnek is lelke van, amely a megbízó filozófiájának tükörképe. Közvetíti a résztvevők felé mindazt, amit a kiállító üzenni szeretne saját magáról a látogatók felé. Éppen ezért minden részletnek a helyén kell lennie. A Gold Communications csapata már jól ismeri az ezzel kapcsolatos buktatókat és a sikeres megjelenés receptjét, így tehát bizalommal fordulhatnak hozzánk kiállításokkal kapcsolatos szervezési feladatokkal is!