Kiállítások szervezése

A „kiállítás” szó hallatán sokan talán a művészetek világára asszociálnak, aminek első látásra nincs sok kapcsolódása egy PR- és marketingügynökséghez. Eláruljuk azonban, hogy a Gold Communications története során szerveztünk már kiállításokat festőművészeknek is, emellett éveken át voltunk a Magyar Festészet Napjának sajtó- és marketingfeladatait ellátó partnere. Ezzel együtt a kiállítás kifejezés számunkra elsősorban azokat a fontos, nem ritkán nemzetközi szakmai eseményeket jelenti, ahol ügyfeleink megjelennek – mi pedig természetesen ennek teljes körű megszervezésében is készek vagyunk segíteni nekik!

De miről is szól egy kiállítás? Elsősorban arról, hogy egy cég megmutassa, hol tart. Mindenképpen egyfajta összegzés ez, megálló. Annak jele, hogy a kiállító elérkezett egy mérföldkőhöz, illetve meg szeretné mutatni a munkáját azoknak, akik érdeklődhetnek iránta.

Egy ilyen nagyszabású rendezvény kiváló lehetőség arra, hogy a gyártók kiállítsák a termékeiket, a kereskedők a választékukat, a szolgáltatók pedig mindazt, amit kínálnak. Léteznek kiállítások egy-egy iparág számára, például a különféle expók (autó- és építőipari, nyomdai, informatikai stb.), de marketingügynökségünk életében arra is volt már példa, hogy egy vállalat saját aulájában rendeztünk be egy kisebb „tárlatot” saját termékeiből és történelméből.

kiállítások szervezése

Bármilyen kiállításról legyen szó, egy standról a Hannover Messe-n vagy akár egy kisebb hazai rendezvényen, a legfontosabb a reprezentáció, a szó eredeti értelmében. Tehát ne „rongyrázásra” gondoljunk, vagy felesleges kiadásokra, hanem arra, hogy a kialakult bemutatótér, kiállítóhely miliője méltó módon képviselje a kiállítót. Adja át azokat az értékeket, előnyöket, eredményeket, benyomásokat, akár hangulatokat, amelyek a kiállító céget jellemzik. Nagy nemzetközi, szakmai kiállításokon az is fontos, hogy az adott stand kitűnjön a tömegből, de megőrizze költséghatékonyságát, és a részvétel ne kerüljön többe, mint amennyit a bemutatkozás, az ismertség növelése hozhat.

Mindezek mellett persze gondos figyelmet kell fordítani az alapvető kérdésekre, mint a megnyitóünnepség megszervezése a meghívóktól a cateringen át a köszöntőbeszédig. Ugyanígy egy nemzetközi kiállításon nemcsak szépnek kell lennie a standnak, de jó, ha van rajta áram, világítás, internet, ha időnként felporszívózza valaki a ropi morzsáit, és ha a cég szerepel a kiállítási katalógusban. Ezek hatékony megszervezésében szintén számíthatnak megbízóink PR-ügynökségünkre. 

Egy jó és hatásos kiállításnak, de akár egy kiállítási részvételnek is lelke van, amely a megbízó filozófiájának tükörképe. Közvetíti a résztvevők felé mindazt, amit a kiállító üzenni szeretne saját magáról a látogatók felé. Éppen ezért minden részletnek a helyén kell lennie. A Gold Communications csapata már jól ismeri az ezzel kapcsolatos buktatókat és a sikeres megjelenés receptjét, így tehát bizalommal fordulhatnak hozzánk kiállításokkal kapcsolatos szervezési feladatokkal is!

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása