A Gold Communications Kft.-t 2001-ben alapítottuk azzal a céllal, hogy PR-ügynökségként, illetve marketingtanácsadóként munkánkkal hidat építsünk a hazai vállalkozások és vállalatvezetők, valamint a külföldi, gyakran elvontnak tűnő, de hatékony marketingtrendek, kifejezések és gyakorlatok között. Bár rengeteget tanultunk és változtunk az elmúlt két évtizedben, céljaink megmaradtak. Magas szakmai színvonalú szolgáltatást adunk, de nem távolodunk el a hazai piac realitásaitól és ügyfeleink mindennapi üzletmenetétől. Nemcsak hasznára akarunk lenni a hozzánk fordulóknak, de mindezt egyszerűen és érthetően tesszük.
Hisszük, hogy a valódi szakértelem, a kézzelfogható eredmények önmagukat igazolják, az ilyen munkát nem kell feleslegesen elvont teóriák, hosszas elméleti fejtegetések mögé rejteni. A marketing és a PR nem hit kérdése, hanem szakma, amelyben hétköznapi emberek értelmezhető feladatokat látnak el mérhető, kézzelfogható eredménnyel. Egy PR-ügynökségi, vagy marketingjellegű szolgáltatás pedig akkor éri meg az árát, ha az, akinek nyújtják, ezt egyértelműen érzi, látja eredményei, az előre meghatározott mutatók (legyen az ismertség, forgalomnövekedés, vagy bármi más) javulásán.
Az évek során azt tapasztaltuk, hogy PR-ügynökségünk ügyfelei elsősorban hazai középvállalatok, de rengeteg kivétel is akad munkánk során, a legkisebb mikrovállalkozásoktól a multinacionális cégek hazai leányvállalataiig. Bárki is legyen a megbízónk, tanácsadóként igyekszünk pontosan azt nyújtani számára, amire valóban szüksége van.
A jó PR-ügynökség bizonyos értelemben olyan, mint a jó ügyvéd: ügyfele érdekeit kell képviselnie minden helyzetben, még akkor is, ha a megbízó nincs tisztában azzal, mi szolgálná leginkább az ő javát. A PR-ügynökség, vagy marketingtanácsadó akkor viselkedik felelősségteljesen, ha ilyen esetben akár az ügyfelével is vitába száll, és szakmai érvekkel meggyőzi.