Ugyanakkor professzionális ügynökségek is hajlamosak „átesni a ló túloldalára” annyiban, hogy a saját kreativitásuk bizonyítása közben gyakran elfeledkeznek az ügyfél érdekeiről, és egy, a cég (esetleg konzervatív) arculatához kevésbé illeszkedő reklámötlettel rukkolnak elő, vagy épp fordítva.
Bármilyen jó és frappáns is legyen az ötlet, önmagában még kevés. Az elgondolást, az így kialakított arculatot, mondandót következetesen végig is kell vinni a különböző csatornákon. Néha nem könnyű ugyanazt az ötletet óriásplakáton és rádióhirdetésben is alkalmazni, de mindenképpen célszerű. Amennyiben a különböző felületeken elhelyezett hirdetések gondolatilag könnyen összekapcsolhatók az adott termékkel, akkor erősítik egymás hatását és egységes arculatot sugallnak. A kreativitás tehát csak az alap, önmagában, alapos szakmai ismeretek nélkül még nem vezethet sikerre.