A rádióban vagy tévében futó reklámkampányok büdzséjével kapcsolatban nem szabad elfelejteni, hogy a hirdetések sugárzási költsége mellett a gyártásra szánt összeggel is kalkulálni kell. A szpotgyártás folyamata mindig a márka céljainak és üzeneteinek pontos meghatározásával indul. Az első lépés a kreatív tervezés, ahol ötleteinket a vállalkozás egyedi igényeihez és célközönségéhez igazítjuk. Ezt követi a forgatókönyv elkészítése, amely biztosítja, hogy az üzenet világos és célravezető legyen. A televíziós szpotok esetében különösen fontos a vizuális megjelenés, ezért a reklámügynökségektől elvárt tudással is rendelkező Gold Communications kizárólag profi forgatócsapatokkal dolgozik együtt, hogy az eredmény a lehető legnagyobb hatást érje el.
A rádiószpotok esetében az üzenet tiszta és jól strukturált átadása, valamint a megfelelő hangulat megteremtése is kulcsfontosságú. A zene, a narráció és a hangeffektek kiválasztásával biztosíthatjuk, hogy az üzenet felkelti a hallgatók figyelmét és emlékezetes marad. PR-ügynökségünk a reklámkampányoknál is arra törekszik, hogy a végeredmény ne csak kreatív, hanem a célcsoport számára vonzó és releváns legyen.
Ma már alapvető, hogy a rádióreklámokban internetes hivatkozást vagy e-mail címet említünk, azonban ilyen esetben különösen ügyelni kell annak érthetőségére: lehetőség szerint betűzzük, mert könnyen félre lehet hallani. Szintén lényeges, hogy a rádiószpot nem lehet túlságosan összetett. Többnyire nem mondhatjuk el, milyen nagy múltú a cégünk, milyen felkészültek vagyunk, hogy aztán hozzátegyük: „egyébként itt ez a termék, most akciós áron”. Ennek oka, hogy a médium jellegéből adódóan jellemzően nem tudnak komplex üzenetet befogadni a hallgatók. Nem azért, mert buták, hanem mert nincsenek olyan helyzetben, hogy elmélyülten figyeljenek, és nem is motiválja őket erre semmi.
Meg kell jegyezni, hogy a modern technológia eltérően hatott a rádiós és a televíziós reklámokra. A digitális tévézés lehetővé tette a reklámok átugrását, a rádiózás pedig egyre népszerűbbé vált a mobileszközökön. Ugyanakkor az utazók, a gyalogosok és az autósok még ma is gyakran hallgatnak rádiót, így az ott elhelyezett reklámoknak továbbra is fontos szerepük lehet a marketingstratégiában.
A Gold Communications történetében számos sikeres reklámkampányt hoztunk tető alá kisebb, helyi tévékben és rádiókban, ezek ugyanis hatásos és költségkímélőbb alternatívát nyújtanak a földrajzilag jól meghatározható közönség elérésében. Marketingügynökségünk nagy tapasztalattal felvértezve segít kiválasztani a megfelelő médiumokat és formátumokat, hogy a hozzánk forduló vállalkozások hirdetései a lehető legnagyobb hatékonysággal érjenek célba.