további
Notice: Undefined variable: parentName in /web/goldcomm/goldcomm.hu/templates/blog.php on line 188

PR-ügynökség - BlogPR-ügynökség - Blog
  • Karácsonyi ünnepség egy PR-ügynökség szemével, avagy amikor több rendezvényünk van ugyanazon a napon
    2024. január 17
    99

    Januárban blogcikket írni a következő karácsonyi, évzáró partikról első ránézésre túl korainak tűnhet, de aztán amikor a rendezvényszervező január 4-én felhívja az ügyfél által kiválasztott rendezvényhelyszínt – amiről már a tavalyi évben is lecsúszott –, és szeretné december 13-ra lefoglalni azt, nagyon meglepődik, amikor a vonal túlsó végén közlik vele, hogy az a dátum már rég (!) foglalt…

  • Chat GPT és társai – atomcsapás a marketingszakmára?
    2023. április 17
    176

    Kevés olyan felforgató technológia érinti annyira közvetlenül a tartalomgyártói, PR-tanácsadói és általában a kreatív szakmát, mint a mesterséges intelligencia-szoftverek megjelenése – és most már dömpingje. Ezek az eszköztárak ugyanis nemcsak a pr- és marketingügynökségeket szorítják kényszerhelyzetbe, hanem a modern társadalmak egészét. Vitaindító gondolatkísérlettel reagálunk napjaink elsöprő technoforradalmára.

  • TikTok-marketing vállalkozásoknak a PR-ügynökség szemével: mindenkit vár az aranybánya?
    2023. április 14
    135

    Mielőtt a Chat GPT leuralta volna a nyilvánosságot, a TikTok miatt lelkesedett a világ, ami nem csoda, hiszen Kína nagy találmánya szinte fillérekért kínál tömegelérést a felhasználóknak. Az egyéni vállalkozóktól kezdve a KKV-kon át a legnagyobb multikig szinte az egész gazdaság fellelkesült a felületben rejlő lehetőségek láttán, hiszen minden szereplő olcsón és lehetőleg szinte azonnal szeretne nagy elérésre és sok-sok lájkra, mély elköteleződésre szert tenni. Nem kérdés tehát, hogy miért lett a TikTok a 21. század jelenének aranybányája. Mivel PR-ügynökségként minden nap ezen a terepen mozgunk, folyamatosan látjuk nemcsak a sikereket, de a kudarcokat is: a TikTok nem egyformán „ketyeg” az egyes piaci szereplőknek. De vajon mit akar a cégektől a TikTok, és ami ennél is fontosabb, mit kívánnak látni a TikTok-felhasználók korunk csodafelületén a cégektől, ha egyáltalán akarnak bármit is?

  • „Kéne már egy céges videó, hogy kezdjek neki?”
    2022. március 25
    166

    Nyílt marketingtitok, hogy ma a videó számít a legnépszerűbb tartalomtípusnak. Ma már szinte alap dolognak számít, hogy egy cég rendelkezik céges bemutató, vagy termékbemutató videóval vagy videókkal. PR-ügynökségként gyakran kérnek fel minket is ügyfeleink egy-egy marketingcélú kisfilm elkészítésére, s ilyenkor gyakran az olcsóbb, egyszerű megoldások bizonyulnak nagyszerűnek.

     

  • A PR szakma szépségei és kihívásai
    2021. január 29
    504

     

    Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy világjárvány idején is számos megbízást kapunk meglévő, illetve új ügyfelektől. Minden feladatot a lehető legnagyobb komolysággal és körültekintéssel végzünk, függetlenül az adott termék/szolgáltatás megítélésétől, hiszen a PR egyik fő feladata az, hogy egy adott márkával, szervezettel, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos asszociációkat a kívánt irányba mozdítsa. A munkánk részeként ugyanakkor néha nemcsak a fogyasztókat, hanem a saját ügyfeleinket is meg kellett győzni.

     

  • Nem érthet mindenki mindenhez, avagy ezért válassz PR-ügynökséget
    2020. április 22
    432

     

    Kijelenthetjük, hogy a vállalatok túlnyomó többsége – egészen a legkisebbektől – végez valamilyen marketing-, vagy PR-munkát. Ha nem is szervezett és átgondolt formában, de legalább intuitív módon, hiszen felismerik, hogy bizonyos PR- és marketingaktivitásokra szükség van ahhoz, hogy az üzeneteiket eljuttassák a potenciális ügyfelekhez, bővítsék a vásárlói kört, vagy éppen megtartsák a jelenlegi vevőiket.

    A nem megfelelő kommunikáció vagy a rosszul szervezett marketing azonban több kárt okoz, mint hasznot! És itt jön a képbe a PR-ügynökség.