A titok persze az, hogy nincs titok ‒ kezdte Máté János. Mindketten ebben a szűkebb szegmensben, a lemezfedések világában dolgoztunk már a cég alapítása előtt is, így a kezdetektől tudtuk, hogy merre tartunk, mit várunk ettől a vállalkozástól. Volt egy tervünk, azt igyekszünk az évek során megvalósítani, miközben azért a világ történései elég alaposan befolyásolják a munkánkat ‒ hol jó, hol rossz irányba. Az alapanyagok drágulása például senkinek nem jó, de ugyanakkor nagyon sokan kezdenek házfelújításba, ahol a cserepeslemez előnyeit egyre többen felismerik. Nemcsak megfizethető és esztétikus, de például sokkal gyorsabban, kevesebb emberrel fel lehet építeni, és 20-30, de akár 50 évig biztosan gondozásmentes marad, miközben kiemelkedően környezetbarát. Nem véletlen, hogy pl. az alpesi országokban már jóval hamarabb és nagyobb arányban alkalmazzák.
Tóth Zoltán hozzátette: látni kell, hogy bár az egyes lemezek között van különbség mondjuk anyagvastagságban, felületvédelemben és megjelenésben, azért ez egy jól ismert technológia. Mindenki eldöntheti, hogy milyen cserepeslemezt akar gyártani, vagy tartani a kínálatában. Mi a saját gyártású ZenSteel lemezeinkkel a lehető legjobb ár-érték arányt akartuk minél pontosabban megvalósítani, miközben kínálatunkban igyekszünk kiszolgálni az árérzékeny és a luxust kereső vásárlókat is.
Azt, hogy az alapítás óta minden évben sikerült megduplázni a forgalmunkat, főleg a tervszerű működésnek, a piaci magatartásnak köszönhetjük ‒ természetesen a vásárlók bizalma mellett ‒mondta Máté János. Persze, aprócska cégként ez még nem volt olyan nehéz, de szerencsére sikerült később is tartani az ütemet. Az említett bizalmat azzal sikerült kiérdemelni, hogy tisztességes és kiszámítható partnerei vagyunk mindenkinek, aki hozzánk fordul, akár egy magánszemély kér ajánlatot, akár a legrégebbi kivitelező partnerünk.
Mindig elérhetőek vagyunk, jelentős raktárkészletünk van, ezért szinte mindig gyorsan tudunk szállítani és ha van is bármilyen gond, csúszás ‒ ami azért ezekben a hullámzó időkben előfordul, ha nem is gyakori ‒ nem bujkálunk, hanem időben jelezzük, illetve igyekszünk a lehető leghatékonyabban megoldani a helyzetet. Épp a minél jobb szolgáltatási színvonal miatt vásároltunk saját szállítóflottát is, illetve vezettük be azt a gyakorlatot, hogy termékeinket nemcsak partnereken keresztül, hanem közvetlenül is értékesítjük ‒ figyelve természetesen, hogy ne sértsük mások érdekeit. Ezzel jár az is, hogy a vevők össze tudják hasonlítani a kiszolgálás színvonalát (az árak azonosak), ami értékesítő partnereinket is odafigyelésre készteti, ami viszont emeli a ZenSteel termékek ázsióját.
Mivel ez a termékpaletta és üzleti modell itthon beváltotta a hozzá fűzött reményeket, bízunk benne, hogy a hazaihoz sok tekintetben hasonló környező piacokon is sikeres lehet. A cserepeslemezek, trapézlemezek, és az eddig nem említett, de szintén sikeres lemez kerítéselemek a szomszédos országokban is egyre népszerűbbek, miközben nagyjából ugyanazokkal a szereplőkkel versengünk majd, akikkel itthon is. Nem nevezném kizárólag konkurenciának, hiszen nemcsak versengésre, de együttműködésre is bőven van példa ‒ zárta az összefoglalót Tóth Zoltán.